شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

مطالب گردشگري

اقامت ساده در پرتغال با ويزا طلايي

۳ بازديد

اقامت ساده در پرتغال با ويزا طلايي

هر چند سرمايه گذاري در كشورهاي اروپايي و بخصوص كشور هاي حوزه اتحاديه اروپا به صورت كلي سود آور و جذاب است اما نگاهي به رشد اقتصادي، امنيت، رفاه اجتماعي و هزينه هاي زندگي و تسهيلاتي كه به سرمايه گذار ارائه مي شود براي انتخاب محل سرمايه گذاري بايد در اولويت هر سرمايه گذار باشد و بدون ترديد اگر اولويت بندي موارد توضيح داده شده به همراه سهولت اخذ اقامت، رفتار و شرايط اجتماعي و غيره باشد، پرتغال به يكي از جذاب ترين كشورها براي سرمايه گذاري تبديل مي شود. جذاب تر زماني است كه سرمايه گذار با شرايط اقامت طلايي پرتغال امتياز اقامت پرتغال را به دست بياورد.

اقامت طلايي پرتغال بر خلاف بسياري ديگر از كشورهاي توسعه يافته اروپا با هزينه مناسب اعطا مي شود. در گلدن ويزا پرتغال حتي با مبلغ سرمايه گذاري 350 هزار يورو نيز مي توانيد اقامت پرتغال را به دست بياوريد. اقامت طلايي به اقامتي اطلاق مي شود كه در كوتاه ترين زمان صادر مي شود و محدوديت هاي ساير روش هاي اقامتي مانند انتظار طولاني، نياز به دانش زبان، نياز به داشتن تملك مالي و غيره را ندارد و در ضمن از مزاياي اقامت در پرتغال نيز مانند استفاده از خدمات درماني و رفاه اجتماعي، تحصيل رايگان، امكان كار و سرمايه گذاري بيشتر و اخذ اقامت براي فرزندان و خانواده درجه استفاده خواهد كرد.

بر اساس قانون اقامت طلايي پرتغال سرمايه گذار روش هاي مختلفي براي سرمايه گذاري پيش رو دارد. مثل خريد سهام، ورود سرمايه و يا سرمايه گذاري در حوزه هاي تعريف شده در پرتغال و مهم تر از همه سرمايه گذاري در املاك پرتغال. در بين اين روش ها خريد ملك در پرتغال بهترين راه براي اخذ اقامت پرتغال با قانون طلايي است. در اين روش فرد مي تواند يا با خريد ملك به ارزش حداقل 500 هزار يورو در هر منطقه اي از پرتغال بلافاصله شرايط اقامت با ويزا طلايي پرتغال را داشته باشد و يا با خريد ملك يا املاك فرسوده بالاي 30 سال ساخت در پرتغال كه نياز به بازسازي دارد اقامت پرتغال را با ويزا طلايي پرتغال به دست بياورد.

نكته قابل توجه در اقامت طلايي پرتغال اين است كه ملك همواره سودآور و مطمئن است و امكان مالكيت صد در صدي را به مالك خارجي مي دهد. در همان ابتدا اقامت دو ساله براي فرد صادر مي شود و هر بار براي دو سال ديگر امكان تمديد دارد و در صورتيكه تمايل به اخذ اقامت دائم پرتغال را داشته باشيد مي توانيد بعد از 5 سال با حفظ ملك خريداري شده و اقامت حداقل 180 روز در سال در پرتغال، براي اقامت دائم پرتغال هم درخواست دهيد.

فرزندان زير 18 سال و در صورتيكه در حال تحصيل باشند حتي فرزندان بالاي 18 سال، همسر و پدر و مادر نيز مشمول اخذ اقامت طلايي پرتغال در اين روش مي شوند. به ياد داشته باشيد كه براي اخذ اقامت پرتغال نيازي نيست الزاما در پرتغال ساكن باشيد و تنها 7 روز در سال اين هم براي انجام امور اداري كفايت مي كند.

براي به دست آوردن شرايط اقامت طلايي كافي است ملك خود را انتخاب، خريداري و سرمايه گذاري خود را اثبات كنيد و در كمتر از دو ماه اقامت طلايي پرتغال را در دستان خود و خانواده تان ببينيد. با اين اقامت بدون محدوديت در اروپا سفر كنيد، بعد از 5 سال اقامت دائم پرتغال را اخذ كنيد و بعد از 6 سال شهروند پرتغال شويد و با دريافت پاسپورت پرتغال به بسياري از كشورهاي جهان به راحتي سفر كنيد. براي اخذ اقامت طلايي پرتغال حداقل بايد 25 سال سن داشته باشيد اما حداكثر سني براي شما تعريف نشده و با هر سن ديگري مي توانيد براي اخذ ويزا طلايي پرتغال اقدام كنيد.

 

 

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.