شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

مطالب گردشگري

با قانون اقامت طلايي اسپانيا آشنايي داريد؟

۴ بازديد

با قانون اقامت طلايي اسپانيا آشنايي داريد؟

آيا با قانون اقامت طلايي اسپانيا كه در سال هاي اخير بسيار پر طرفدار بوده است آشنايي داريد؟ آيا مي دانيد كه به راحتي و در كمتر از چند ماه مي توانيد به آسان ترين روش اقامت اسپانيا را به دست بياوريد؟

يكي از قوانين بسيار جذاب اقامتي اسپانيا قانون اقامت طلايي اسپانيا يا گلدن ويزا اسپانيا است. طبق اين قانون كه نوعي افرادي كه در اسپانيا سرمايه گذاري كنند به شرط اينكه حداقل هاي تعريف شده در قوانين اين كشور را رعايت كنند مي توانند اقامت دائم اسپانيا را براي خوود و خانواده درجه يك خود به دست بياورند. بنابراين گلدن ويزا يا ويزا طلايي نوعي ويزا سرمايه گذاري است كه به سرمايه گذاران اجازه مي دهد ضمن سرمايه گذاري با سودي عالي در يكي از برترين كشورهاي اقتصادي دنيا، اقامت اسپانيا را نيز به دست آورده و در يك كشور مدرن، جذاب و با شرايط آب و هوايي و رفاه اجتماعي بسيار بالا ساكن شده و اقامت داشته باشند.

روش هاي مختلفي براي اخذ اقامت طلايي اسپانيا در قوانين مهاجرتي اسپانيا ديده شده است. به عنوان مثال سرمايه گذاران مي توانند با شراكت در پروژه هاي اقتصاديف خريد سهام، ورود سرمايه در كشور اسپانيا، سرمايه گذاري در امور فرهنگي و خدماتي و غيره در اسپانيا سرمايه گذاري كنند و اقامت اسپانيا را به دست بياورند. اما ترديدي نيست كه برترين روش اخذ اقامت طلايي اسپانيا، روش خريد ملك در اسپانيا است.

با خريد ملك در اسپانيا بر خلاف روش هاي ديگر كه حداقل 1 ميليون يورو نياز به سرمايه گذاري دارد، سرمايه گذار مي تواند با حدود 500 هزار يورو خريد ملك در اسپانيا اقامت دائم اين كشور را به دست بياورد.

قانون اقامت طلايي با خريد ملك در اسپانيا از سال 2013 تدوين و اجرايي شده و تاكنون هزاران نفر در اين طرح اقامت دائم اسپانيا را اخذ كرده اند. در اين روش فرد با خريد يك تا چند ملك كه ممكن است تجاري و يا مسكوني باشد اثبات مي كند كه در اسپانيا سرمايه گذاري كرده و در كمتر از دو ماه اقامت اوليه خود را كه يك اقامت دو ساله است به دست مي آورد. اين اقامت تا زماني كه سرمايه گذاري همچنان به قوت خود در اسپانيا باقي باشد، هر دو سال تمديد مي شود ولي سرمايه گذار مي تواند بعد از 5 سال براي دريافت اقامت دائم اسپانيا درخواست بدهد.

اقامت دائم اسپانيا با استفاده از طرح ويزا طلايي اسپانيا شامل خانواده درجه يك سرمايه گذار نيز مي شود. بر اين اساس همسر، فرزندان زير 18 سال و حتي در صورت داشتن تمكن مالي پدر و مادر نيز مي توانند اقامت اسپانيا را به دست بياورند. جذاب تر اينكه اصلا براي دريافت اقامت اسپانيا الزامي براي سكونت در اسپانيا نداريد و تنها با هفت روز حضور در هر سال در اسپانيا مي توانيد اقامت اسپانيا را به دست بياوريد و مرتبا تمديد كنيد هر چند اخذ شهروندي و يا اقامت دائم اسپانيا مشروط به حضور حداقل 183 روز در سال در اسپانيا مي باشد.

چه موقع مي توانيد پاسپورت اسپانيا را به دست بياوريد؟ در واقع اخذ شهروندي اسپانيا نياز به مداومت در سرمايه گذاري براي حداقل 10 سال و داشتن اقامت دائم اسپانيا براي 5 سال دارد. بنابراين به محض دريافت شهروندي اسپانيا براي پاسپورت اسپانيا نيز مي توانيد اقدام كنيد و به اغلب كشورهاي جهان بدون محدوديت رفت و آمد داشته باشيد.

اخذ اقامت طلايي اسپانيا با خريد ملك به ارزش حداقل 500 هزار يورو يكي از راحت ترين راه هاي اقامتي در اسپانيا است. سرمايه گذاران در اين طرح ضمن اقامت اسپانيا مي توانند بدون محدوديت در اسپانيا كار كنند، تحصيل كنند و از خدمات رفاهي و اجتماعي درجه يك اين كشور نيز بهره مند شوند.

 

 

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.